10 July 2013

Satu Ramadhan :)

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

apa khabar semuanya? sehat? alhamdulillah. hehee. hari ni 10 Julai 2013 bersamaan dgn 1 Ramadhan. subahanallah! tak terasa dah puasa dah kan? tak lama lagi raya. hmmmm memang tak terasa. pejam celik, pejam celik, dah puasa, dah raya, dah 2014. huhuhu. well, aku pun dah lama tak update kan kat blog nih? I am truly sorry sebab aku takde masa sangat nak update blog ni. lagi satu, takde idea sangat huhu.

well, hari ni, tiba-II pulak ade idea kan? so, nak update sikit laah kat blog ni. hihihi :p boleh kan?

syukur aku dipertemukan dengan kaum adam yang bernama Nazryan Shah bin Affendi. alhamdulillah! dia mungkin tak sebaik jejaka-II di luar sana, mungkin tak sewarak jejaka-II di luar sana tapi selagi dia boleh membahagiakan aku, itu sudah mencukupi dan memadai. :) kami telah hidup bersama, susah senang bersama, suka duka bersama, selama 5 bulan lebih. memang masih baru lagi tapi, orang cakap ape, "LOVE AT THE FIRST SIGHT" hahahahah xD geliii pulak aiii ! tapi benda betul okayy? aku sayang, cinta, kasih, rindu sangat-II kat dia. huhuhu.

walau bagaimanapun aku bahagia dengan dia, tapi disebalik kebahagiaan itu tersembunyi kesedihan, kesakitan, keperitan, kepedihan dan kedukaan. kenapa? biar aku, Allah, dan para sahabatku sahaja yang mengetahuinya. dia seorang yang panas baran sangat. tetapi dalam panas barannya, ada terselit sedikit kemanisan dan keromantisan ;) manja dia, manja aku, biar kami sahaja yang tahu. iyeee, dia memang kuat cemburu. tapi cemburu tanda cinta. iyeee, dia selalu marah-II aku, tapi marah tandanya sayang. iyeee, dia selalu mencurigai aku, tapi kalau curiga itu tanda dia takut kehilangan aku. alhamdulillah! walau macam mana sekalipun dia marah aku, dia maki aku, dia tumbuk aku, dia lempang aku, dia rembat aku, dia pukul aku, dia tengking aku, aku tetap sayang dia. dan itu takkan merubah walau sedikit pun perasaan aku terhadap dia malahan semakin bertambah. huhuhu

apa pun yang dia lakukan terhadap aku, perasaan sayang, kasih, cinta dan rindu ini tetap milik dia. hati aku sepenuhnya untuk dia. :') insyaAllah, aku akan tetap memeluk dan menciumnya di syurga. amin ya rabbal alamin! 

to my sayang :
dinda mintak satu jeh! tolong jangan pernah tinggalkan dinda. dinda terlalu menyayangi, mencintai dan mengasihi kanda. :') peduli laah orang cakap dinda ni bodoh ke, buta ke, ape ke, dinda tak kesah sume tuh! yang dinda harapkan, dinda nak kanda jadi peneman dan pelengkap hidup dinda selama-lamanya :') SUMPAH WALLAH! dinda sedikit pun tak pernah curang. janganlah kanda menuduh dinda sembarangan okayy? you always be my one and only, sayang ;) loveyou so much denkk!

hmmmmm okeyy laah! aku dah tak tahu nak cakap ape lagi dah. selamat berpuasa kepada semua umat islam seluruh dunia :)

Lots of Love,
Eypa Husaini