10 July 2013

Another 27 days left :(

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :')

hi korang-II semua! dah berbuka ke belom? aku dah kenyang sangat ni. mata pun dah mengantuk. astaghfirullahalazim! hehehe. okeyy lepas berbuka ni, tiba-II teringat pulak dengan cinta hati. huhuu :(

sang arjuna ku akan kembali ke pangkuan keluarga nya di Sabah pada 6 Ogos ni nanti. huhuhu. dia akan balik paling sekejap pun dua tiga bulan, paling lama setengah tahun. dugaannya. dugaan oh dugaan! aku akan keseorangan lagi. huhuhu.

malam-II aku takde laah gurauan dia, gelak tawa dia, kemarahan dia, pelukan dia, ciuman dia, manja dia, dan takde laah orang nak bagi aku tdor lagi lepas ni hmmmm. ini laah masalah nya kalau dah sentiasa berkepit kan? bila nak berjauhan, confirm rindu setengah mati hmmmm sedih sialll ! :'(


aku taknak terlalu berharap sebab dia balik sana pun mungkin ada dua kemungkinan. hmmmm dan kemungkinan itu biar aku jeh laah yang tahu. memang agak sedih tapi aku kena terima dengan hati yang terbuka. mintak-II aku tak bunuh diri jeh laah kan huhuhu :'( orang cakap, kalau kita dah terlalu mencintai dan menyayangi seseorang tuh, apa-II pun kita sanggup buat. betul tak? hmmm itu laah aku. aku dah laah jenis yang sukar untuk menerima kenyataan :'( ya Allah, kuatkanlah hamba-MU ini ya Allah!

Dear love,
dinda tak mintak banyak pun dari kanda bila kita dah berjauhan nanti. dinda mintak satu jeh, dinda mintak kanda tunaikan janji-II kanda. huhu. ingat tak janji-II kanda kat dinda? hmmm kanda janji kanda akan balik sini dan semuanya akan berubah dan bahagia. kanda janji kanda akan mula setia pada yang satu. kanda janji kanda takkan tinggalkan dinda lama-II lagi, kanda janji kanda akan jadi yang terbaik untuk dinda. hmmmm
PLEASE SAYANG! ingat semua janji-II mu ya?



buktikan pada dinda, bukannya sekadar ucapan di bibir sahaja. okeyy? dinda berharap sangat-II kanda tunaikan semua janji kanda tuh. jangan hampakan dinda, dan jangan musnahkan harapan dinda. jangan hancurkan segala yang kita telah bina bersama :') please baby! 

dinda selalu perlukan kanda disisi dinda, dinda selalu perlukan kanda dalam apa jua keadaan. dinda memerlukan pelukan dan ciuman kanda untuk menenangkan dinda di kala kesedihan dan kedukaan datang melanda diri ini :')


dinda janji, dinda akan tunggu kanda balik semula disisi dinda, dan dinda akan tunggu kanda dengan penuh setia. itu janji dinda pada kanda. pegang janji dinda! dinda akan pastikan takkan ada yang pisahkan kita selain maut. huhuhu. dinda dah terlampau menyayangi dan mencintai kanda. so, please, pertimbangkan perasaan dinda. kalau kanda pergi takkan kembali ke sisi dinda lagi, lebih baik kanda berterus terang sekarang dan tinggalkan dinda sekarang. sebab nanti sudaa terlambat sayang. huhu :') 

DINDA JANJI DINDA AKAN MENANTI KEPULANGAN KANDA DGN PENUH SETIA!


dinda harap kata-II yang kanda ucapkan pada dinda itu benar dan jujur. walaupun semua kata-II tuh hanya Allah jeh yang tahu sama ada jujur atau pun tidak :') tapi dinda percaya kat kanda, jadi, dinda anggap semua kata-II kanda tuh betul dan jujur serta ikhlas untuk dinda :) 

kanda, kalau kanda nak tahu, dinda tak pernah terlampau menyayangi, mencintai dan mengasihi lelaki macam mana dinda menyayangi, mencintai dan mengasihi kanda. dinda sanggup berkorban apa saja untuk kanda, dinda sanggup lakukan apa saja untuk kanda walaupun itu akan mengorbankan nyawa dinda sendiri. dinda akan perjuangkan apa saja demi hubungan kita sayang. tapi kanda pun kena berjuang untuk hubungan kita. bukan dinda sorang :')


hmmmm lagi satu benda! kanda, dinda nak kanda tahu bahawa selama kita bersama, dinda memang tak pernah ada lelaki lain selain kanda. kalau ada pun, itu semua kawan sahaja. tak lebih daripada seorang kawan. di hati dinda hanya ada kanda sorang jeh. hmm jujur dinda cakap, dinda memang takde perasaan pun kat lelaki lain. hati dinda ni sepenuhnya milik kanda. dah tertutup untuk laki lain sayang. nak tengok laki lain pun macam takde perasaan. hahahaha :D dinda nak mintak maaf jugak kalau ada salah dan silap dinda kat kanda. dinda hanya insan biasa sayang. insan biasa yang lemah dan sering buat dosa. jadi, dinda harap kanda maafkan semua salah dinda dekat kanda. okeyy? jangan di simpan di dalam hati yea sayang?

sayanggggg, ka'a kalasahan ku Nazryan Shah bin Affendi tunggal mareom atai ku. entom subai ni tangisan e'ku lasakku ma ka'a sayang ku. lasa embal ta gantian ma ka'a du dangan-II. aku akan selalu angenthom ma ka'a ranggg :)


apa lagi eh? dah tak tahu nak cakap apa. hihihi :) tyra ni sibuk je menganggu emosi aku. orang tengah feeling-II nak update blog, dia sibuk jeh bercakap kat belakang aku! hahahahahhahaa xD  sakit pulak hati kite ni. okeyy laah. babai. wassalam!




Remember all our moments together? hmmm I'm gonna miss you very much sayang! 

Lots of Love,
Eypa Husaini